czwartek, 24 grudnia 2020

Szturmowiec Zespołu Bojowego “A” Jednostki Wojskowej GROM z okresu misji w Afganistanie w 2013 r.

Ostatnio przez jesień jakoś nie miałem sił ani chęci na więcej malowania, ale powoli to się zmienia. Dodatkowo jest parę dni wolnego, to może uda mi się wrzucić na blogu kilka moich starszych prac.
Tymczasem chciałbym przedstawić swoje ostatnie malowanie. Żołnierz jednostki Grom z okresu Afganistanu 2013 roku od firmy GROMART w skali 28 mm. 

Malowanie tej figurki był dla mnie czymś nowym, a to z tego powodu, że chyba pierwszy raz malowałem figurkę współczesnego żołnierza, gdzie trzeba było dokładnie odwzorować prawdziwe umundurowanie. Każdy drobiazg, za który się brałem, wcześniej musiał być sprawdzony na fotografiach przedstawiających żołnierza Gromu. 

Do tego wszystkiego zmobilizował mnie konkurs ogłoszony przez GROMART gdzie jurorami są byli żołnierze Gromu :). 


Po pomalowaniu spostrzegłem, że o paru rzeczach zapomniałem ale trudno, zdjęcia zostały zgłoszone :)


Ps. Mam mocne postanowienie, że kupię nową figurkę do warhammera dopiero jak pomaluję Sanguinusa i Tiguriusa












7 komentarzy:

  1. Świetne! Dzięki za namiary na producenta. U nas bardzo popularny jest wargaming współczesnych pól walki i chciałem sobie pomalować jakąś drużynę naszych żołnierzy. Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem zobaczyłem cenę... Ok, szukam dalej...

      Usuń
    2. Hej ! Z tego co zobaczyłem na stronie sklepu to te figurki są sprzedawane w dwóch rozmiarach, jedne jako figurki a drugie jako figurki żywiczne. Ps. Cieszę się, że malowanie się spodobało :)

      Usuń
  2. First go at a modern figure and he looks superb!
    Regards, James

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj podali wyniki i jestem... w szoku (a i to chyba spore niedopowiedzenie). Bardzo mi przykro, to właśnie Twoja praca była dla mnie takim "auto-win". I tak jak każdy, który śledzi Twoje prace wie, jak ogromny warsztat i umiejętności posiadasz.
    Odczuwam smutek i niesprawiedliwość :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo Viluir ! :), cóż konkursy rządzą się własnymi prawami. Przynajmniej mile spędziłem czas przy figurce :)

      Usuń