wtorek, 22 września 2015

French cuirassiers 15mm

Poniżej zamieszczam zdjęcia dzielnych francuskich kirasjerów. Nie są to jednak zwykłe ludki. Otrzymałem je z poleceniem pomalowania standardowo bez zbędnych wodotrysków. Pierwszy raz miałem możliwość pobawienia się trochę i poszukania złotego środka między czasem malowania  a jakością. 

Przed malowaniem wyznaczyłem sobie odpowiednie granice. Plan był następujący: 

1. podstawowe kolory,
2. kąpiel w washu,
3. tylko jedna warstwa rozjaśnienia.

Przyznam się, że z dochowaniem trzeciego punktu było najtrudniej (często wpadam w pułapkę niekończących się rozjaśnień :D ), jednak nie licząc spodni, trzymałem się planu. Jeżeli chodzi o końską maść, to ograniczyłem się do trzech najczęściej spotykanych kolorów. 
Myślę, że o malowaniu dokładniej rozpiszę się w toturialu. 

Przy zbieraniu informacji o mundurach pomocne były dwie stronki :



Jednak w przypadku dwóch elementów pomalowałem hmmm, że tak powiem, po swojemu.
Reszta "błędów" jest niezamierzona ;).
Figurki są w skali 15 milimetrów. Producent to chyba AB .














5 komentarzy:

  1. Bydleta klekaja Man! Coś pięknego, po prostu nie mogę wyjść z podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Baza, wash i jeden highlight ? To Ci powiem, że wyszło znakomicie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielkie dzięki ! Dużo dobrego robi satynowy lakier, który nie spłaszcza tak strasznie kolorów jak mat :)

    OdpowiedzUsuń