czwartek, 16 czerwca 2016

Pierwsze bitwy w DBA 3.0 i rozpoczęcie malowania pracy konkursowej

Czekając na kolejne mecze postanowiłem na szybkości skrobnąć ten post. Takie tam moje aktualności, konkretnie dwie, z ostatniego tygodnia.

Tydzień temu razem z Krętusem rozpoczęliśmy rozgrywki w DBA 3.0. Standardowa bitwa Niemcy vs Polacy. Trzeba przyznać, że nowe zasady sporo mieszają w rozgrywce. Najbardziej rzuca się w oczy zwiększony zasięg ruchu jednostek, a i łucznicy potrafią teraz dalej strzelać. 
Wczoraj rozegraliśmy kolejną bitwę, a za tydzień spróbujemy z innymi armiami. Aby było ciekawiej Krętus zaproponował armie w których elementy nie eliminują się na minimalnych przegranych. Zobaczymy jak to wyjdzie. 

Muszę przyznać, że znowu, po dłuższej przerwie zapałałem chęcią grania w DBA, a że jest to jedyny system, którego zasady ogarniam (ok, ogarniałem zasady do wersji 2.2, a wersja 3.0 jeszcze stanowi dla mnie tajemnicę) to można hucznie stwierdzić, że powracam do wargamingu ho ho ho .

Poniżej kilka zdjęć z rozgrywki :




Zdecydowałem się też wziąć udział w Konkursie Modelarskim Forum Strategie. Będzie to już X jubileuszowa edycja. Poniżej link do prac, regulaminu konkursu itp.

http://www.strategie.net.pl/viewforum.php?f=231&sid=81c6474a7c6c007442b1e1a9c3e676bf

Na razie zgłosiłem się do kategorii 28mm.  Mam czterech normańskich wojów z firmy Conquest Games i panią z dziećmi z firmy Foundry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz