wtorek, 21 lutego 2017

Roman Cavalry (3Cv) znaczy rzymska kawaleria i pewne moje zmagania

Tak, zmagania.

Malowanie swojej drugiej rzymskiej armii do systemu DBA rozpocząłem trzy lata temu, o czym skwapliwie przypomniał mi ostatnio twarzoksiążk. Były to czasy, kiedy regularnie grało się w ten system, jeszcze w wersji 2.0. Obecnie, na co złożyło się kilka powodów, w nic nie gram. 
Nie wiem czemu pisząc ten post mam wrażenie jakbym nie był w stanie składać sensownie zdań, może znowu przesadziłem z yerbą, ale trzeba skończyć to co się zaczęło i taki też postawiłem sobie cel w malarskim hobby. Jak coś to postawiłem go sobie nie teraz, ale jakiś czas temu, więc prace nad tą armią są już prawie na ukończeniu ;).

Poniżej podstawka rzymskiej kawalerii, którą pomalowałem już jakiś czas temu, ale dopiero teraz znalazłem czas na zrobienie zdjęć. W sumie to miałem czas wcześniej, ale jakoś mi się nie chciało :>.









6 komentarzy: