poniedziałek, 11 marca 2019

Ultramarine Captain

W końcu pomalowałem kolejną figurkę. Kapitan Ultramarinsów z zestawu Space Marine Heroes. W trakcie jej malowania pomyślałem, że może warto wyjść ze swojej strefy komfortu ;) i zabrać się za coś nowego. Dlatego też złoty kolor na sztandarze pomalowany jest techniką NMM. Tutaj z pomocą przyszedł mi Angel Giraldez ze swoim poradnikiem, który znajdował się w zestawie z farbkami "Non Metalic Metal". Z jego pomocy skorzystałem również przy doborze kolorów do płaszcza.
Ostatnio nabyłem jego książkę Masterclass Volume 2 i jedną z pierwszych rzeczy jakie się dowiedziałem to, że czerwony cieniowany niebieskim wygląda naprawdę fajnie. Efekt można zobaczyć na zdjęciach poniżej.


Teraz w kolejce czeka figurka Horusa od ForgeWorld, przy płaszczu zastosuję te same kolorki. Myślę też, że jeżeli chodzi o skórę wilka to w powyższej książce i na ten temat znajdę coś ciekawego.








2 komentarze:

  1. Masz talent. Detale dopracowane w 100%. Ile czasu pracujesz nad taką figurką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu minęło ;). Dziękuję za miłe słowa. Trudno powiedzieć ile czasu pracuję nad taką figurką myślę że gdzieś koło 10 godzin albo i więcej.

      Usuń