poniedziałek, 20 października 2014

Pola Chwały/Field of Glory 26-28 wrzesień 2014

Ale ten czas leci. Wydaje się, że Pola Chwały były wczoraj. Tyle czasu minęło, a ja nawet nic na ten temat nie napisałem.


Na imprezie zjawiłem się w sobotę rano i od razu zaczęło się zwiedzanie.































Na dziedzińcu zamkowym prezentowały się różne grupy.



W sobotę była szkoła DBA, gdzie Greebo tłumaczył zasady młodym adeptom. Cieszy fakt, że część z nich wzięła udział w Turnieju DBA w niedzielę.


Miałem też okazję obserwować bitwę rozgrywaną w systemie Bogowie Wojny Napoleon. Przy stole poznałem Fromholda i Gregorusa. Tutaj można przeczytać dokładniejsze raporty z tej rozgrywki :

Jak to na wojence

Bogowie Wojny - Napoleon


Na krótki czas objąłem dowodzenie siłami rosyjskimi ;)




(zdjęcie dzięki uprzejmości Raleena)




Wieczorem przyglądałem się przez moment rozgrywce Ogniem i Mieczem. Jak widać , na stole było niezłe zamieszanie.


A w niedzielę rano przygotowania do turnieju DBA.



W między czasie na placu pod zamkiem odbywały się różne inscenizacje.









Turniej DBA czas zacząć :)












Zdjęcie z ostatniej mojej bitwy. Ten turniej był dla mnie rekordowy, bo chyba uzyskałem największą ilość punktów. Zająłem pierwsze miejsce i tym samym wskoczyłem na drugie w klasyfikacji ogólnej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz