środa, 13 maja 2015

Bogowie Wojny - Napoleon początek przygody.

Ostatnio zainteresowałem się epoką napoleońską i nowym systemem o nazwie Bogowie Wojny : Napoleon. Malowanie tych figurek to dla mnie nowość. Po pierwsze inna skala, 1/72 i tworzywo, z którym trzeba się trochę "użerać". Druga to okres historyczny. Przy malowaniu musimy się starać, aby wszystko było historycznie zgodnie. Dobrze, że można liczyć na pomoc znawców epoki takich jak Fromhold, którzy z chęcią odpowiadają na pytania.

Dodatkowym bodźcem do pomalowania małej awangardy ( na początek ) jest konkurs modelarski. Organizowany przez wydawnictwo GM Boardgames i sklep Instytut Gier, we współpracy z Forum Strategie.

Link do prac biorących udział w konkursie. Czasu jest mało, rzeczy do malowania dużo więc szanse z wyrobieniem się w terminie małe, ale zobaczymy :)

Poniżej zdjęcia pierwszej figurki.

Z innej beczki : pomalowałem już harcowników do Kartaginy 15mm i zacząłem też Balthasara z W40. Niebawem pewnie wrzucę zdjęcia.






2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Robson ! :) Malowanie idzie dość wolno ale mam nadzieję, że przynajmniej wyrobię się z minimalną awangardą.

      Usuń