niedziela, 16 kwietnia 2017

Astorath the Grim: tutorial (pancerz, skrzydełka, OSL)

Pomyślałem, że napiszę parę zdań na temat malowania przedmiotowej figurki. Niedługo pewnie zapomnę, więc jak coś będzie fajna ściąga.




1. Skrzydła 

Jakiś czas temu natrafiłem na fajny tutorial o malowaniu czarnego pancerze. Praktycznie samo krawędziowanie, pomyślałem, że taka technika będzie idealnie pasowała do piór :). 



Przerobiłem ją trochę na swoje potrzeby i wyszło coś takiego. Całość pomalowałem na czarno. Następnie każde pióro w połowie pomalowałem farbką Dark Sea Blue. Krawędzie to farbka Steel Grey. Na końcach użyłem farbki Ivory. Wszystkie od firmy Vallejo. Na koniec w zagłębieniach dodałem czarny wash, i to tyle . Poniżej załączam rysunek poglądowy.


Tyle teorii, a teraz w praktyce :







2. OSL

Jeżeli chodzi o wyloty silników, to posłużyłem bardzo fajnym tutorialem :

http://chestofcolors.com/how-to-paint-osl-effect-jump-pack/

Oczywiście nie miałem wszystkich podanych farbek, ale kombinowałem z tego co było :).



3. Czerwony Pancerz 

W skrócie dużo cienkich warstw farby. Używałem farbkę takich jak na zdjęciach. Uszkodzenia pancerza standardowo. Czarna farba wymieszana z Armor Brown i rozjaśnienie na krawędziach mieszanka Orange Brown z białym.










2 komentarze:

  1. Chciałbym mieć taki plastyczny talent :( Ja to nawet nie potrafię pomalować figurki, bo mi się ręce trzęsą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się czasem trzęsą, ale jakoś trzeba sobie radzić :).

      Usuń