poniedziałek, 24 lipca 2017

Dark Vengeance Ravenwing Biker 2

Udało się pomalować kolejny motór. Oczywiście w stylu na szybkiego.


W poprzednim poście wspominałem, że bardzo pomaga mi ten poradnik :

http://figurementors.com/painting-black-power-armour-by-giovanni-di-lena

Zapomniałem jedna dodać, iż z powodu braku wymienionych tam farbek byłem zmuszony do stosowania zamienników, na oko.

I tak zamiast :

-Dark Prussian blue VMC - Night Blue VGC,
-Dark Sea Blue VMC - Dark Reaper Citadel,
-Sombre Grey VGC - Grey Blue VMC,
-Ash Grey Army Painter - Sky Grey VMC.

Odpowiednie farbki już zakupiłem i pobawię się nimi przy kolejnym oddziale.

Z problemów:

-Lakier .
Matt matowi tak bardzo, iż zostawia czasami ślady po pędzlu. Po zasięgnięciu opinii na grupie Bejcą i Pędzlem okazało się, że jedynym rozwiązaniem będzie kupienie aerografu i nakładanie lakieru przy jego pomocy. 

Spostrzeżenia :

Przy szybkim malowaniu chyba warto poświęcić trochę więcej uwagi największym elementom, w tym przypadku będzie to pancerz. 
Nie ma co bawić się w jakieś mega rozjaśnienia metalowych elementów. Wystarczy baza wash i rozjaśnienie (ewentualnie jeszcze jakieś szybkie dodanie cienia washem lub inkiem przy większych powierzchniach), hmmm jednak wydaje mi się, że warto zostawić jakiś akcent (coś co przyciągnie wzrok), podświetlone oczka albo to niebieskie coś w karabinie plazmowym. Chociaż kto to zauważy na stole do gry.








2 komentarze:

  1. Na szybkiego? Aha... ok... świetnie malujesz, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardziej tak na "szybkiego" ;). Jedną figurkę to tak maluję przez jeden dzień. Dla mnie jest to bardzo szybko, w porównaniu z wcześniejszymi malunkami :).

      Usuń