poniedziałek, 17 czerwca 2013

Order of St John IV/56ab kolejny oddział zakonnych włóczni 4Sp

Wczoraj skończyłem kolejny oddział włóczni. Od początku miałem z nim problem. Wpierw jednemu włócznikowi przy czyszczeniu złamałem włócznie. Krętus dzięki swoim magicznym zdolnościom i narzędziom wwiercił nową i zrobiłem z niego sztandarowego:). Wczoraj natomiast gotowy już hipek wpadł mi do rozlanego Super Gluta bo jakoś nikt z tej firmy nie potrafi wymyślić normalnego dozownika. Szkoda że skończyły mi się kropelki. Cała tarcza się zapaćkała, ale jakoś udało mi się ją odratować, bez potrzeba zdzierania farby.

Poniżej zdjęcia zrobione bez lampy. Wyszły mało ostre, więc na końcu zamieściłem z lampą. Muszę w końcu nauczyć się jakoś robić porządnie te zdjęcia.










2 komentarze:

  1. Bardzo fajne figurki tylko jedna uwaga warto by pomalować na czerwono brzegi flagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm rzeczywiście. Pomyślę jak to zrobić aby za bardzo nie różniło się od nadruku. Może krawędzie pomaluję złotą farbą :D

    OdpowiedzUsuń