poniedziałek, 28 października 2013

Early Polish III/62b drugi oddział 4Sp

Prace nad drugim oddziałem zakończone. Dla urozmaicenia ta i kolejna podstawka będą ze sztandarem. Za bardzo nie wiedziałem jaki sztandar mogła mieć piechota w XIII wieku czy za Łokietka, więc postawiłem na orła. Sztandar zrobiony i pomalowany własnoręcznie. Może orzeł nie jest zbyt piękny, ale w założeniu miał przypominać orła Przemysła II. Przy malowaniu sztandaru użyłem 3 różnych czerwieni. Chciałem uzyskać efekt połyskiwania różnymi odcieniami ( niestety na zdjęciach tego nie widać ). Nie lakierowałem go, gdyż bałem się, że kolory wyblaknął.

Wzory na tarczach to moja wesoła twórczość. Najśmieszniejsze jest to, że dopiero po pomalowaniu zdałem sobie sprawę, że hipek po prawej ma na tarczy kawałek flagi konfederatów. Hipek po lewej kojarzy mi się za to z Japonią :).










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz