wtorek, 12 września 2017

Dark Angel Scouts... znaczy Zwiadowcy

W końcu szybkie malowanie oddziału zwiadowców dobiegło końca. Trwało to dość długo, ale było to spowodowane brakiem czasu. Jestem zadowolony z końcowego efektu mimo w miarę prostego malowania  chociaż muszę przyznać że przy dwóch ostatnich ludkach już trochę mnie ponosiło i zapominałem trzymać się wcześniej ustalonych ram) chłopaki w grupie prezentują się ładnie. 

I chyba nawet te podstawki robione najprościej i najszybciej są ok :). 

Teraz chwila odpoczynku od tej skali i powrót do 15mm. Miałem w planach pomalowanie jeszce trzech figurek z zestawu Prymarchów (ta paczka z Gulimanem), ale najwidoczniej przesyłka zgubiła się gdzieś w drodze z Wielkiej Brytanii.


















6 komentarzy:

  1. Wyskakuj koleś z przepisu na płaszcze ;) muszę jednemu ludkowi zrobić takowy a nie mam pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc tak :
      Heavy Green VGC jako baza.
      Następnie trzema kolorkami ciapałem plamki: Brown Sand VMC, Black Red VMC, Goblin Green AP.
      Wszystko załaszowałem mieszanką Strongtone/DarkTone.
      Rozjaśnienia tymi trzema kolorkami.
      Potem Dark tonem albo czarnym inkiem poprawiam zagłębienia :).

      Usuń
  2. Podoba mi się! Niezłe kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły dla oka skład. Przeglądam właśnie całego bloga i podoba mi się bardzo Twój styl malowania.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zapraszam ! Cieszy mnie, że starsze posty są odwiedzane :).

      Usuń