wtorek, 26 kwietnia 2022

Gabriel Seth Chapter Master of the Flesh Tearers

Witam witam ! 

Tym razem pochwalę się Gabrielem Sethem. Jest to już trzeci Seth jakiego maluję. Na szczęście jest to metalowa figurka a nie żywica, więc praktycznie połowa roboty z przygotowaniem figurki odpadła. 

Założenia przy malowaniu były takie, aby powtórzyć stary styl sprzed dwóch lat. Czyli metaliki zadrapania itp. 

Figurce dorobiłem irokeza. Miałem z nim trochę zachodu. Okazało się, że moje zapasy Greenstuffu są do śmieci, bo to badziewie w ogóle nie chciało porządnie zaschnąć, a przy tak małym elemencie narażonym na dotykanie była to kwestia kluczowa. 

Z pomocą przyszedł Poxipol, który w trakcie zasychania dało się w miarę wymodelować.



4 komentarze:

  1. Wyborny, szczególnie płaszcz robi niesamowite wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo podoba mi się ten sposób malowania, więc większość płaszczy tak maluję ;)

      Usuń
  2. Dobra robota, dobór kolorów i Twoje malowanie świetnie pasują do tego modelu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, właśnie skończyłem kolejną figurkę w podobnym stylu i przyznaję, że takie malowanie sprawia mi większą przyjemność niż próby robienia NMM :D

      Usuń