wtorek, 29 kwietnia 2014

Taki sobie wpis o tym co dzisiaj robiłem i jakie mam plany :)

Dzisiaj pracowałem nad rycerzem do drugiej podstawki jazdy. Pierwsza podstawka już jest skończona i czeka na sesję zdjęciową. Malowanie jazdy jakoś się dłuży, więc pewnie nie uda się pomalować Niemców w czasie krótszym niż 30 dni. Mimo to muszę przyznać, że na początku miałem niezłe tempo.  W tej chwili pozostało mi do zrobienia : 2x4Bd, 3xKn.

Parę słów o malowanym dzisiaj rycerzu. Jest to model z armii Mieszka, ale do Niemców też pasuje.Trochę urozmaicenia w niemieckiej jeździe nie zaszkodzi. Dodatkowo wspomnę, iż rzeźba bardzo mi się spodobała.

Malowanie czarnych koni ( tak aby jako tako wyglądały ) to dla mnie nowość. Tutaj spróbowałem delikatnie rozjaśniać jedynie kontury mięśni, ogon i grzywę. Figurka nie została jeszcze polakierowana, dlatego miejscami się błyszczy.





Jeżeli chodzi o plany na przyszłość, to już wiem jak armia będzie następna. Ostatnio kupiłem od Stelkera Wikingów. Figurki już są po kąpieli w rozcieńczalniku i gruntownym szorowaniu. Producent oczywiście QR Miniatures 15mm :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz