niedziela, 18 maja 2014

IV Turniej V Sezonu DBA Warszawa 17.05.2014r.

Wczoraj, razem z Krętusem pojechaliśmy na turniej DBA do Warszawy. Jak zwykle wszyscy dobrze się bawili. Atmosfera była super. ( chociaż nie mogę zapomnieć serii wyrzucanych jedynek i dwójek na kościach :P ).

Turniej zakładał użycie armii z listy czwartej.
Jak zwykle każdy z graczy rozegrał 4 bitwy.

Grałem armią Medieval Germany IV/13a. Brak armaty trochę przeszkadzał :).

Pierwszą bitwę rozegrałem z Tomkiem, który grał armią :  IV/64c Średniowieczna Francja.


W pierwszej turze moi dzielni Psilosi w samobójczej misji zlikwidowali armatę przeciwnika :).


Następnie zaczęły się takie roszady, że nie jestem w stanie ich opisać :).









Bitwa zakończyła się remisem z powodu upływu czasu, jednak straciłem więcej jednostek. Końcowy wynik 3:2.

Kolejną bitwę stoczyłem z Jarkiem : IV/68b Portugalia.






Portugalia ostro zaatakowała moje lewe skrzydło.


Na szczęście, rycerstwo i włócznicy spisali się na medal, likwidując kilka jednostek.


 Wszystko co było ruszyło na generała przeciwnika, który został okrążony i pokonany.


Bitwa wygrana. Wynik strat 0:4.


Kolejna bitwa to była istna masakra ....  dla mnie. Grałem z Grześkiem : IV/80 Husyci.

Na początku dzielni psilosi znowu spróbowali zaatakować armatę przeciwnika. jednak polegli bez osiągnięcia swojego celu :).

Potem był festiwal jedynek i dwójek na moich kościach, więc z wielkich planów nic nie wyszło.





Bitwa zakończona remisem, jednak poniosłem większe straty. Wynik 4:1

Ostatnią bitwę rozegrałem z Krętusem : IV/76 Wczesna Burgundia


Maratony jedynek i dwójek, ciąg dalszy. Bitwa przegrana, ale udało mi się zlikwidować dwie jednostki Krętusa ( W tych dwóch przypadkach to nie ja wyrzucałem jedynki :)), w tym generała. Wynik strat 4:2.









Ogólnie zająłem 6 miejsce i dostałem śmieszną figurkę martwego gala za zdobyty tytuł kilera generałów :).

Walki innych graczy, z tego co słyszałem, były równie pasjonujące :).








Spróbowałem zrobić zdjęcie, jednej z ładniejszych armii jakie widziałem. Niestety na zdjęciu tego nie widać. Figurki i malowanie : Qr Miniatures :).


2 komentarze:

  1. Excellent! great looking miniature armies with lots of photos with excellent written reports... well done!

    all the best,
    cheers

    OdpowiedzUsuń