wtorek, 13 maja 2014

Kilka wydarzeń z poprzedniego tygodnia.

Dzisiaj nie przygotowałem żadnej podstawki, ale mam chwilę czasu, więc napiszę o tym co mi się przytrafiło w poprzednim tygodniu.

Po pierwsze wybrałem się na małą wycieczkę do Sanktuarium św. Antoniego w Radecznicy. Położone jest ono w bardzo malowniczej okolicy. Dowiedziałem się, że ponoć jest to jedyne miejsce objawień św Antoniego w Polsce albo na świecie , nie pamiętam już dokładnie :).

Aby wejść do kościoła trzeba wpierw pokonać małą przeszkodę, która ma ponad 100 schodków.


Na końcu, której widać już kościół.



Jeszcze tylko widok z góry na okolicę.


Zdjęcia samego sanktuarium.










W poprzednim tygodniu rozegrałem również dwie bitwy DBA, w ramach odświerzenia zasad przed turniejem DBA, który odbędzie się w Warszawie 17.05.2014r. Pierwsza wygrana druga przegrana. Grałem armią IV/13a. Nie pomalowałem wszystkich figurek, więc musiałem wspomóc się podstawkami Joannitów.

Oba starcia to Średniowieczne Niemcy vs Późna Polska. 







Kolejna bitwa.








Dodatkowo w sobotę pojechałem do Lubartowa na troszkę inny turniej. Co prawda jedynie amatorski, ale pierwsze miejsce jest :).



Jednak trzeba wrócić do malowania armii, bo turniej DBA już w tą sobotę :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz